Մեկ բառով գրիր․

Անուշ հետ ունեցող-անուշաբույր

Կարճ հասակ ունեցող-կարճահասակ

Վարդի գույն ունեցող-վարդագույն

Բարի սիրտ ունեցող-բարեսիրտ

Թանկ գին ունեցող-թանկագին

 

Ընգծված բառերին նայիր և ասել բառն անրաժեշտ ձևով գրիր․

Ազվեսի դունչը խաղողին չհասավ, ասավ․

-Թթու է։

Երբ աղվեսի դունչը խաղողին չի հասնում, ասում է․

-Թթու է։

Եթե աղվեսի դունչը խաղողին չհանի, կասի․

-Թթու է։

Եթե աղվեսի դունչը խաղողին չի հասնելու․ ասելու է․

-Թթու է։

 

 Թվարկիր քո սիրած իրերի անունները․

Համակարգիչը, փափուկ մեծ արջուկը։

 

Թվարկիր բոլոր այն նվերները, որոնք շատ կուզեիր ստանալ․

Իմ սեփական ձաք շնիկը, նոր համակարգիչ։

 

   Պատմիր քո նոր ուսուցիչներից մեկի մասին․

Երբ ես տեսա ընկեր Բելային ես նրան միանգամից սիրեցի։Նա բարձրահասակ է, բարի է և խելացի։Նրա մեջ ինձ դուր է գալիս այն, որ նա բարեսիրտ է։

 

                       Ինչպիսին է քե բակը այնտեղ ինչ կա թվարկիր։

Մեր բակը շատ մեծ է։Այնտեղ կա խաղադաշտ, կան շատ ծաղիկներ և ծառեր։

,

                      Մեկ բառով գրիր․

Կանաչով զարդարված-Կանաչազարդ

Թանկ արժեցող-թանկարժեք

Խաղաղություն սիրող-խաղաղասեր

Ցածր հասակ ունեցող-ցածրահասակ

 

Նայիր ընգծված բառերին և գցել բառւ ճիշտ գրիր․

Հիմարը մի քար գցեց հորը, հազար խելոք հավաքվեցին,

Հիմարը մի քար է գցում հորը, հազար խելոք հավաքվում են, չեն կարողանում հանել,

Եթե հիմարը մի քար կգնա հորը, հազար խելոք կհավաքվեն, չեն կարողանա հանել

Եթե հիմարը մի քար գցեր հորը, յազար խելոք հավաքվեին, չէին կարողանա հանել։

Հիմարը մի քար գցելու հորը, հազար խելոք հավաքվելու են, չեն կարողանալու հանել։

 

Թվարկիր ինչ ես սիրում անել․

Ես սիրում եմ նկարել, պարել, ուտեստներ պատրաստել և հեծանիվ քշել։