Ես Նատալի Եդիգարյանն եմ, սովորում եմ Հարավային դպրոց պարտեց 4․2 դասարանում։Մենք այս տարի սովորել ենք տարբեր գրողների, оրինակ՝ կարդացել ենք ենք Թումանյան, Աղայան և Չարենց և այլն։Նրանց հեքիաթները և բանաստեղծությունը։ Օրինակ՝ Աղայանից կարդացել ենք <<Հիշողություն>> բանաստեղծությունը, Չարենց-Ես իմ աշուշ Հայաստանի, Թումանյանից՝ <<Համերգ>>  ։ Ես այս տարի ավելի լավ եմ ընթերցում, քան այն տարի, որովհետև մենք այս տարի ուրբաթ օրերը ընթերցում էինք։Մենք նաև ուղղագրական բառարաններ ենք գրում և սովորում դրանք։Մայրենիի ժամանակ շատ հետաքրքիր է։

Ահա մեր անցած դասերը՝

Մայրեիի ստուգատես։4-րդ դասարն

Երկիր, որտեղ ոչ մի սուր բան չկա

Սխալ արձագանք

Կախարդական թմբուկ

Հասած երինքը

Պաղպաղակե դղյակը

Փոխեցին գլուխները

Սխալը կամ աներկյուղը

Ծառերի գանգատը

Առաւօտ լուսոը

Գիրք տետր առաջադրանքներ

Զատիկ

Երազանք որոնք կիարականան

Զատկական փաթեթ

Գիրք տետրից առաջադրանքներ

Տատր գրքից առաջադրանքներ

Սուրբ զատիկ խորհուրդ

Հիշողություն

Առանց ընտանիքի

Տատր գրքից առաջադրանքներ

Անբան հուռին

Գի՞տեք որ գարուն է արդեն

Իմ չարենցյան բառարան

Ես իմ անուշ հայաստանի առաջադրանքներ

Բանաստեղծություն մայրիկի մասին

Մայրենի

Մկնիկ անվախը

Քեֆ անուղին քեֆ չի պակսիլ

Դասագիրք

Աշխատանք գիրք տետրով

Մայրը․վերլուծում

Իմ գրադարանը

Իմ երգը

Կարմիր գլխարկը

Ամենից լավ ծնողը

Ամենից լավ երկիրը

Գրքի մասին

Մայրը

Ուղղագրական աշխատանք

Ամենից լավ տունը

Իմ թումանյանական բառարան

Համերգ

Ինպես չանաչեղի Թումանյանի

Չախչաղ թագավորը

Ես շատ եմ սիրում մայրենին։